joi, 21 mai 2015

Cosurile (acneea) au sau nu legatura cu ovarele polichistice?!

Iata o intrebare fara raspuns clar momentan: cosurile (acneea) au sau nu legatura cu ovarele micropolichistice? Au trecut cativa ani de la intalnirea cu medicul ginecolog Vasile Nitescu, cel care a inventat discul graviditatii. Probabil ati citit deja despre asta, iar daca nu... imi puteti lasa comentariu si am sa revin cu postarea cu interviul.

Mi-a vorbit atunci, pe langa disc, de multe alte probleme ale femeii, si-mi amintesc ca a amintit, in treacat, de acnee. Potrivit dumnealui, asa cum unghiile tradeaza multe boli , la fel si pe fata se poate citi calitatea ovarelor unei femei. Se pare ca doamnele cu chisturi au acnee in exces, iar cele cu ovare micropolichistice sau mici probleme au si ele cosuri, ocazional. N-am luat in considerare ce a spus la momentul respectiv, dar cu trecerea timpului, analizand persoanele din jur si cunoscand istoricul unora... am ajuns la concluzia ca medicul s-ar putea sa aiba dreptate. Nu cred ca e doar o coincidenta ca persoanele cu acnee au si ovare cu chisturi.
Va invit sa faceti un studiu de caz si... astept impresii!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu