marți, 12 ianuarie 2016

Day 5 la Coloana Medicala - detalii despre preturi

A 5-a sedinta a constat in decompresie/elongatie 80% din timp, restul vremii bucurandu-ma de diferite tipuri de masaje.
Spre deosebire de primele 2 sedinte de decompresie/elongatie (fiindca fac o zi aceasta procedura si in urmatoarea zi chiropractica) am simtit mult mai bine cum functioneaza aparatul.

Mai mult, spre sfarsitul procedurii efectuate la zona cervicala incepusem sa simt o mica jena. Nu stiu daca din cauza miscarii de dute-vino a aparatului sau a faptului ca imi era somn  (venisem obosita dupa o zi de lucru si un weekend zbuciumat) si simteam nevoia sa-mi misc capul intr-o parte sau alta pentru a atipi :)

In plus, febra musculara de zilele trecute nu a disparut in totalitate, astfel ca am suportat destul de greu masajul cu vacuum de la final , desi aparatul a fost programat la viteza minima.
Sunt insa si vesti bune. De maine urmeaza sa intru si in sala de gimnastica. Deci voi sta la clinica circa 2 ore, si cum miscarea stiu ca-mi face bine, sper ca in curand durerea sa ia note din ce in ce mai mici (scara durerii este: 1 - dureri minime spre deloc si 10 - dureri foarte mari).

De asemenea, medicii au sugerat ca dupa finalizarea tratamentului ar fi bine sa merg in continuare, de doua ori pe saptamana, la sala lor de sport. Se pare ca au in dotare aparate care lucreaza, terapeutic, grupele mici de muschi, ce ajuta foarte mult spatele. Dar am sa va dau mai multe detalii (despre abonamente, pret, etc.) de indata ce le voi obtine. Oricum, sunt constienta de faptul ca musculatura trebuie intarita cumva. Nu de alta, dar absolut toti medicii cu care am intrat in contact (aici si in alte centre) mi-au spus ca trebuie sa fac asta pentru a preveni eventualele crize. In plus, imi va fi de ajutor si in cazul in care burtica se va hotari sa gazduiasca un bebe, fiindca atunci mare parte din sarcina va cadea pe seama coloanei. Asadar, sper sa reusesc sa imi rezolv problemele inainte de marele eveniment.

P.S. Am omis sa spun ceva ce poate intereseaza pe multi.
Preturile la Coloana medicala (afisate si la receptia clinicii) sunt:
100 lei consultatia,
200 lei sedinta 1 segment,
300 lei sedinta 2 segmente,
800 lei PRP.

Inmultit cu numarul sedintelor, nu e o suma mica, dar nici exagerata daca veti compara cu costul unei eventuale interventii chirurgicale, ce este exact ca lozul in plic: in urma ei unii se vindeca si isi reiau activitatile obisnuite, altii au aceleasi dureri si chiar sunt predispusi la alte interventii. Totul tine de gene, dar si de noroc.
Personal, am cheltuit mai mult de atat (medicamente, analize, terapii diverse, zile de concediu, discomfort, etc) si imi pare rau ca nu am venit aici mai devreme. Dar, stiti cum se spune: pana nu te lovesti cu capul de tocul usii, degeaba iti spun cei din jur verzi si uscate din experienta lor... Si macar acum pot face comparatie in cunostinta de cauza. :)

Update: Sedinta 16
Preturi neafisate la receptie:
25 lei injectie,
50 lei injectie,
100 lei injectie.
O data sau de doua ori stiu sigur ca mi-au facut dexametazona, datile urmatoare nu am retinut sau nu am intrebat. Surpriza a venit abia la receptie, cand am observant ca pretul tot creste. Dar, trecand peste asta, sper sa se vada rezultatele curand. Pana acum pot spune ca am avut si zile bune, dar si recaderi, din nefericire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu