duminică, 24 ianuarie 2016

Day 10 la Coloana Medicala

Nu am reusit sa postez la timp, asa ca incerc sa-mi amintesc cat mai exact sedinta cu numarul 10 (elongatie+chiropractica).
Dupa un weekend foarte agitat, cu ceva timp petrecut in masina si o saptamana in care totul s-a intamplat pe fuga (o saptamana in care m-am impartit intre serviciu, terapie, blog si altele...), luni nu m-am simtit prea grozav. Nu pot spune ca au reaparut durerile vechi, dar am simtit un oarecare disconfort, care s-a reflectat in nota pe care i-am dat-o durerii (am crescut cu circa un punct). Drept urmare, la final am fost din nou vizitata de albinuta, care m-a intepat de aceasta data de 3 ori, dar direct in spate (se pare ca eficienta este mai mare daca e vizat punctul din imediata apropiere a durerii). Rezultatele s-au vazut rapid, in sensul ca a doua zi am fost ca noua, insa aceasta recadere a insemnat prelungirea terapiei cu alte 2 zile.

In ziua 11 am facut doar chiropractica si am observat ca ma simt mult mai bine dupa aceasta (numita si mobilizare ), decat dupa elongatie. Concluzia ar fi, de fapt, urmatoarea: mi-au facut bine ambele proceduri, insa dupa mobilizare nu doar ca dispare durerea, ci am si o stare de bine, sunt la fel de energica precum dupa o ora de gimnastica.

In ziua 12 am facut jumatate de program chiropractica si cealalta jumatate elongatie. Daca faceti terapia iarna, cand afara sunt temperaturi cu minus, aveti posibilitatea sa alegeti tehnica de incalzire si relaxare a musculaturii de la inceput si final. Dupa cateva sedinte de termoterapie (unde e nevoie sa ai spatele complet gol), urmata de elongatie si apoi vacuum am ajuns la urmatoarea concluzie: daca vii de afara, de la frig, intri rapid in cabinet si faci termo, apoi nu te imbraci (si tremuri in timpul terapiei), vei simti vacuumul de la final prin fiecare por , la fel ca frigul (desi termometrul din incapere arata mult peste 20 grade Celsius cu plus). Asadar, e de preferat ca dupa termo sa va luati bluza pe voi, sa stati la elongatie si eventual ulterior puteti solicita tot termoterapie, daca sunteti mai sensibil si nu rezistati la vacuum fara sa strangeti din dinti.

Cam asta a fost experienta mea la Coloana Medicala. Pe langa exercitiile pe care le-am invatat de la kinetoterapeuti si pe care trebuie sa le execut acasa, dimineata si seara, medicii mi-au recomandat sa ma interesez si de metoda de relaxare Alexander si sa merg la inot. Citez: "nu ne intereseaza performanta, ci balaceala in apa, miscare". Ma reintorc in clinica peste 2 saptamani, pentru alte minim 2 sedinte, si sa speram ca intre timp ma tin de cuvant si urmez sfaturile ca la carte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu