luni, 11 ianuarie 2016

Day 4 la Coloana Medicala - chiropractica

In ziua 4 am repetat procedura din ziua 2, respectiv am facut chiropractica.
Asa cum am explicat si randul trecut, aceasta metoda consta in miscari usoare ale bratelor, picioarelor si capului, executate cu ajutorul terapeutului. Practic, el efectueaza miscarile cu ajutorul membrelor pacientului (acesta lasand corpul usor, relaxat). Apoi ma pune sa imping inspre directia indicata de el, pentru a intari musculatura. In unele pozitii e foarte usor, in altele este mai solicitant (in special impingerea in sus a piciorului tinut intins, din pozitit culcat). Dupa fiecare miscare se face un masaj usor, pentru relaxarea muschilor.
Si totusi febra s-a produs. Fie ca de aceasta data nu m-a mai vizitat albinuta (n-am mai facut injectia cu dexametazon), fie ca am omis sa iau apa cu bicarbonat in seara de dupa sedinta, ideea este ca peste weekend am simtit un mare discomfort in zona umerilor, indiferent de pozitia pe care o adoptam (stand in sezut, intins in pat sau in picioare).
In schimb, se vad deja rezultatele in zona lombara. Nu ma mai dor salele (cum spunea bunica) asa tare si nici nu dau semn de intepeneala. Deci s-ar parea ca suntem pe drumul cel bun. Doamne ajuta!

!
Ce mi s-a parut foarte interesant astazi a fost urmatorul lucru. Spre deosebire de datile trecute, cand intram in cabinet chiar cu cateva minute inainte de ora programarii, pentru a ma schimba (imi pun pantalonii de trening pentru a fi imbracata mai comod), de aceasta data terapeutul a intarziat sedinta cu 7-8 minute. Nu doar ca si-a cerut scuze si mi-a explicat ca au fost foarte multe consultatii la urgenta, dar m-a tinut mai mult decat eram programata pentru a face sedinta completa. Si la final am primit si bonus un masaj in fotoliul de relaxare, dar mai lung ca durata decat cel de randul trecut... Deci, avantaj eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu