vineri, 8 ianuarie 2016

Day 3 la Coloana Medicala - decompresie / elongatie

A meritat injectia de ieri. Am dormit foarte bine, m-am trezit bine dispusa si nerabdatoare sa vad ce urmeaza astazi.
Pana sa ajung la clinica am printat si rezultatul analizei pe care mi-au dat-o, cea cu nivelul de vitamina D din organism. Vestea buna e ca nu am carenta, vestea proasta e ca valoarea mea se incadreaza la nivel insuficient, dar pe la jumatatea pragului, care e destul de departe fata de nivelul optim. Sunt curioasa ce urmeaza, fiindca la cum arata vremea nici nu prea am unde sa stau la soare perioada aceasta :) Cel mai probabil voi primi vitamine...

Am primit vitamina D, 10 zile pe luna, timp de 3 luni.
Sedinta de astazi a fost asemanatoare cu cea din prima zi, insa de data aceasta pot spune ca am simtit mult mai intens fiecare miscare a aparatului de elongatie. Am simtit cum lucreaza chiar si in regiunea lombara, unde data trecuta nu am avut nicio reactie. Cu ajutorul unor curele, aparatul trage corpul cateva secunde, tine in tensiune, apoi slabeste curelele. E o miscare de dute-vino, foarte relaxanta pentru mijloc... E placut si cand sta in tensiune, insa cum eu ma plictisesc repede de stat intr-o anumita pozitie, prefer prima varianta, cu plimbatul curelelor :)
Astazi am simtit mai intens si masajul cu vacuum de la finalul terapiei. E placut ca dupa fiecare sedinta am parte de putin masaj, fiindca plec acasa relaxata, cu gandul la masajul de a doua zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu