luni, 18 ianuarie 2016

Day 8/9 la Coloana Medicala

In ziua 8 am facut sedinta de chiropractica.
Notele raman aceleasi.
Am inceput sa fac gimnastica acasa, dimineata si seara, si deja se vad rezultatele.

In sedinta 9 am facut jumatate chiropractica, jumatate elongatie. A fost foarte interesant, fiindca am observat cu aceasta ocazie pe ce manevre se pune mai mult accent...
Continui cu exercitiile acasa si totul pare ca intra pe fagasul normal. Insa terapeutii insista sa nu fac exces de gimnastica, fiindca am sa ma plictisesc repede. Prefera sa execut dimineata cateva miscari (15-30 minute) si seara circa jumatate de ora, decat sa ma obosesc de la inceput si sa clachez dupa o saptamana.
De saptamana aceasta eram hotarata sa merg la inot, dar cum inot zilnic prin zapada pana la serviciu, mai aman putin...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu