duminică, 19 iulie 2015

Ati folosit cardul de sanatate?

Cu vreo 2 luni in urma ma intrebam daca mai pot fi consultat fara cardul de sanatate. Ei bine, am fost de cateva ori la medic de atunci si nimeni, nicioadata, nu m-a intrebat macar daca am asa ceva.
Desigur ca il pastrez in permanenta in portofel, pentru orice eventualitate. Am inteles ca daca il pierzi e destul de complicat de recuperat si, ca orice procedura ce are legatura cu statul roman, dureaza.

Nu stiu voi, cei ce ma cititi, ce probleme de sanatate aveti, dar pentru un pacient cu un dosar stufos acest card este binevenit. E ideal ca omul sa nu mai care diplomatul cu hartogaraie dupa el, si sa aiba totul trecut pe card. Desi... pentru asta mai intai trebuie sa gasiti medicul cu rabdare si timp care sa introduca toate datele respective. Din pacate nu o puteti face singuri acasa, chiar daca aveti timp suficient incat sa va plictisiti.

Personal, mie mi se pare util faptul ca as putea trece pe card grupul sangvin si Rh-ul. Cum generatia mea nu are aceste date trecute in buletin, cum se proceda cu ceva vreme in urma, le-am aflat contra cost, de vreo 2 ori chiar, fiindca prima oara atat de bine le-am pus, incat s-au pierdut. Vedeti voi... acesta-i avantajul cardului... dar cum si el poatea fi pierdut, nu ma mai mir cum de le-a venit unora idei de implantare si microcipare. Ha!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu