vineri, 13 mai 2016

Buletinul, intre Politie, CEC, Posta Romana si... job

Spuneam deunazi ca sunt nedumerita cu privire la taxa de timbru fiscal care trebuie platita pentru buletin?! Aveam si motive. Astazi am "fugit" in pauza de pranz pana la CEC, sa platesc chitanta aceea de 7 lei fara de care nu se poate obtine buletinul, iar doamna de la ghiseu (foarte amabila) m-a informat ca timbrul fiscal de 5 lei se obtine, intr-adevar, de la Posta Romana. Sub nicio forma nu o pot plati la ei, si nici direct la sectia de Politie. Ma holbez cateva secunde la ceas, fac cateva calcule rapide in minte si-mi zic ca risc... Daca nici azi nu rezolv cu actele, nu ajung nici maine sa le depun si, uite-asa, ma trezesc cu buletinul expirat.

Asa ca mai fac un popas la Posta in drumul de intoarcere spre serviciu. Aici, spre deosebire de doamnele dragute de la CEC, am dat peste niste functionare gretoase (ma scuzati, chiar nu ma pot abtine), care parca acum invata sa lucreze cu tehnologia moderna si seamana cu lenesii din filmul acela de animatie: Zootopia.

In fine, stau la coada vreo 10 minute (desi in fata mea nu era decat o persoana, la fel ca la toate celelalte ghisee), iar cand ajung in fata mi se spune clar si raspicat: "Nu am sa va dau rest". Bine, bine, si ce-i de facut, intreb? Ridica umerii si pleaca mai departe, ca si cand deja am retinut-o prea mult. Ma uit la o alta functionara care se face ca face ceva pe-acolo, intreb putinele persoane din incapere daca au sa schimbe una de 10 lei si, in cele din urma, fac stanga imprejur si merg la supermarketul din coltul strazii. Prefer sa cumpar ceva decat sa-i las postaritei dezagreabile 10 lei pe un timbru de 5 (fiindca mi-a trecut si asta prin minte).

Ma mai uit o data la ceas (pauza de masa s-a incheiat) si grabesc pasii din nou spre Posta. Functionara inca nu terminase cu doamna care era dupa mine, si se misca atat de incet... incat simt cum imi creste pulsul. Dupa vreo alte 10 minute am primit, in sfarsit, pretioasele timbre, si m-am intors "glorioasa" la serviciu.
Glorioasa si nemancata, mai exact, in ciuda faptului ca am depasit si pauza de masa cu vreo 15 minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu