joi, 12 mai 2016

Ovidiu Raetchi (PNL) la primaria sector 5

Deputatul de diaspora a fost ales in Parlament din partea PC, trecand la liberali in luna septembrie 2014. Absolvent al SNSPA, in perioada 2002-2008 a fost consilier la Camera Deputatilor, iar intre 2008 si 2012 a condus Fundatia pentru Apararea Cetatenilor Impotriva Abuzurilor Statului (FACIAS).

Iata cum se prezinta candidatul pe siteul sau oficial, ovidiuraetchi.ro: “(…) Am 36 de ani. Sunt deputat, politolog şi scriitor. Am două fete – Sofia şi Agata – şi un cătel alb pe care copiii l-au poreclit Ferentari (…). Scriu editoriale pentru doua ziare – dar habar nu am să iau şpagă. Cred în DNA şi mai cred despre Carmen Iohannis că poate fi o Prima Doamnă excelentă pe model american. Sunt creştin, îmi plac bisericile retrase şi cred în continuare că acea cruciuliţă primită de la mama la 14 ani mă păzeşte de rele”. Ce isi propune?

5 Obiective

1. Reabilitare termica pentru toate blocurile din sector – in doua mandate de primar,
2. Parcari subterane si supraterane care sa rezolve deficitul actual – in primul mandat,
3. Liniste, paza, siguranta pentru blocuri, parcuri, scoli – in primul an la Primarie,
4. Scoli bine dotate, profesori respectati de administratie – in primul mandate,
5. Trafic rapid si drumuri moderne – in doua mandate de primar.
Cum vrea sa solutioneze problema zonelor sarace din sector si in cat timp promite sa aduca metroul la doi pasi de cetateni aflati direct de pe siteul sau.

Cititi AICI despre ceilalti candidati la functia de primar a sectorului 5!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu