luni, 16 mai 2016

De ce sa il intalnesc pe Doctor Oz

Vazand ca ma tot uit pe siteul lui Doctor Oz, un coleg ma intreaba: "Vrei sa mergi la Doctor Oz? De ce?" In acel moment mi-am dat seama ca aceasta intrebare si-o pun, probabil, foarte multi dintre romanii care auzit despre Campania de promovare. Fiindca e imposibil sa nu fi auzit/citit pe undeva despre evenimentul ce va avea loc la 25 mai 2016, la Sala Palatului, din Bucuresti.

Mi s-au derulat rapid in minte toate datile in care am promovat si eu retetele sale ori ponturi din experienta personala care au ajutat si pe altii. Cum stiu asta? Fiindca multe le-am incercat personal.

Dincolo de meseria de medic sau de statutul de prezentator, Doctor Oz este om. La fel ca mine, sau ca tine, si el a avut de suferit, a primit un diagnostic dur (fiindca boala nu iarta pe nimeni), dar spre deosebire de altii mai putin puternici el a luptat... si a iesit invingator. Stim cu totii cat de mare este puterea exemplului, de aceea este probabil atat de indragit.
In plus, daca aruncam o privire pe siteul official al campaniei vom observa ca este incurajat de nume sonore de la noi, nume care promoveaza un stil de viata sanatos, precum: conf. univ. dr. Lygia Alexandrescu, Andreea Raicu sau medici de la Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila", etc.

In concluzie, va fi un eveniment cu informatii pretioase atat pentru noi, dar si pentru cei dragi noua. Asa cum apare si pe siteul sau oficial: Depinde numai de noi sa aplicam din invatamintele primite si sa avem grija de sanatatea noastra. Asa ca impartasiti cu familia si prietenii ce invatati, aplicati zi de zi informatiile si ajutati cat mai multe persoane sa duca o viata sanatoasa. Va veti simti mult mai bine daca faceti asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu