vineri, 6 mai 2016

Trandafir japonez cu personalitate

De cativa ani am primit un trandafir japonez, destul de maricel, pe care mi-l doream de mult. Insa se pare ca doar eu l-am placut pe el, fiindca el nu ne vrea si pace... L-am mutat prin toate camerele, prin toate colturile, l-am tinut in casa si afara, la umbra si la soare... si toate eforturile sunt in zadar.

I-am pus zat de cafea la radacina - nu a functionat.
I-am rupt toate frunzele sa-l fortez sa dea din nou - a infrunzit din nou dar tot nu i-a mers bine.
I-am taiat din crengute - nu i-a placut.
I-am schimbat ghiveciul - nici asa n-a mers.
L-am udat mai des, apoi mai rar, apoi l-am mangaiat, apoi imi venea sa-l arunc pe fereastra - parc-ar fi dusman...

Ultima fita: cand incepe sa-i mearga cat de cat bine se umple de ganganii. Cand scapam de ganganii se usuca frunzele si tot asa.
Acum i-am taiat varful, care se uscase, si l-am abandonat pe balcon. Daca tot nu-si revine, am sa incerc varianta: sa-l stropesc cu var diluat in apa. Dar daca nici asa nu-si revine, stiu un loc care i se va potrivi de minune, dar departe de casa. Imi plac florile, dar buruienile, mai ales cele pe jumatate uscate, nu.

Voi cum va ingrijiti trandafirii japonezi?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu