joi, 12 mai 2016

Daniel Florea (PSD) la primaria sector 5

Deputatul in varsta de 43 de ani se afla la primul mandat in Parlament, fiind ales intr-un colegiu din Calarasi. Este presedinte al subcomisiei pentru monitorizarea executarii hotararilor Curtii Europene a Drepturilor Omului, din cadrul Comisiei Juridice. Doctorand la Universitatea Nicolae Titulescu, Daniel Florea este de profesie avocat, judecator si a detinut functia de vicepresedinte AVAS.

Suntem oameni care vor să facă treabă. Am auzit că trebuie construite nişte blocuri turn pentru nu ştiu ce clădiri de business. Cred că la sectorul 5 în primul rând trebuie să facem nişte locuinţe sociale. Am ascultat că ar trebui făcută o mare grădină a Bucureştiului, dar nu ar trebui întâi să facem nişte parcuri între blocuri ca să se poată juca copiii noştri aproape de casă? Am auzit că trebuie să facem metrou. Da, e bine să facem metrou, dar nu mai bine prelungim linia lui 96 sau 117 cu încă două staţii? Am auzit că ar trebuie să-i amendăm pe cei care parchează aiurea. Da, dar nu ar trebui să le facem întâi locuri de parcare?" a declarat deputatul PSD presei.

Este casatorit si are 2 copii, dar mai multe nu prea as sti sa spun despre el. Am tot cautat obiectivele sale sau un site pe care sa se prezinte, dar n-am gasit nimic mai mult decat o pagina de Facebook, pe care nu sunt postate prea multe informatii. In schimb, din articolele publicate in presa observ ca este sustinut de Gabriela Firea si de Liviu Dragnea. Ce isi propune pentru pentru acest mandat?! Dumnezeu stie…

Aflati AICI cine sunt si ceilalti candidati la primaria sector 5.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu